DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kisiel, Michał | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-18T07:52:02Z | - |
dc.date.available | 2020-11-18T07:52:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | "Er(r)go", Nr 32, z. 1, 2016, s. 140-142 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1508-6305 | - |
dc.identifier.issn | 2544-3186 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17106 | - |
dc.description.abstract | "W podejmowanej przez Alaina Badiou próbie rehabilitacji platonizmu za pomocą matematyki istotne wydaje się to, że filozofia jest odseparowana od prawdy. Będąc niezdolną do jej wyprodukowania i nigdy nie posiadając jej na własność, filozofia jest raczej systematyczną próbą uchwycenia, w jaki sposób prawda ujawnia się na jednym z czterech pól nakreślonych przez Badiou, które nazywa on uwarunkowaniami filozofii: nauce, polityce, sztuce oraz miłości [...]". Recenzja: Rhapsody for the theatre / Alain Badiou ; ed. and introduced by Bruno Bosteels ... - London : Verso 2013. - xviii, 173 s. ; 21 cm | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Alain Badiou | pl_PL |
dc.subject | recenzja | pl_PL |
dc.title | Rhapsody for the Theatre – recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|