DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Krasoń, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T13:49:09Z | - |
dc.date.available | 2020-11-23T13:49:09Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2002, t. 2, s.57-69 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17249 | - |
dc.description.abstract | Mały człowiek w sposób naturalny jest twórcą, w tym obszarze wykazuje sporą przewagę nad osobnikami dojrzałymi. W sferze biologicznej, na przykład, aktywność dorosłej jednostki ogranicza się jedynie do przetrwania, natomiast aktywność dziecka jest całkowicie poświęcona budowaniu siebie (Trojanowska - Kaczmarska, 1971, s. 57), stanowi niejako potrzebę pierwszorzędową, której zaspokojenie jest absolutną koniecznością dla optymalnego rozwoju istoty ludzkiej w okresie wzrostu[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | twórcze myślenia dziecka | pl_PL |
dc.subject | myślenia dywergencyjne małego dziecka | pl_PL |
dc.title | Myślenie twórcze dziecka w wieku przedszkolnym : polisensoryczne płaszczyzny diagnozowania | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|