Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17300
Tytuł: Medialny obraz świata w telewizyjnych transmisjach plenerowych (wybrane przykłady)
Tytuł równoległy: The Media Image of the World in Outside Television Broadcasts (selected examples)
Autor: Tyc, Ewelina
Słowa kluczowe: Polish television; television programmes; outside television broadcasts; media image of the world
Data wydania: 2018
Źródło: "Media i Społeczeństwo", Nr 9, 2018, s. 112-126
Abstrakt: The article describes an extremely popular phenomenon of the television broadcasts realised outside of the television studio. It seems that especially nowadays, programmes performed outdoors, e.g. culinary or travel, along with studio programmes, which are only occasionally performed on the open air, e.g. during summer or winter holidays (morning shows) are extremely popular. The issue of „the wandering” of television will be discussed in detail on the examples of the morning programme Coffee or tea? (TVP1), which pioneered in live, outside broadcasts in Polish television, and on the example of a talent show titled The Voice of Poland (TVP2).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17300
ISSN: 2083-5701
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Tyc_Medialny_obraz.pdf948,5 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons