Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17339
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSyrek, Ewa-
dc.date.accessioned2020-11-26T10:25:09Z-
dc.date.available2020-11-26T10:25:09Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationChowanna, 2000, t. 2, s. 75-80pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17339-
dc.description.abstractZainteresowanie nauk medycznych i pozamedycznych problematyką zdro­wia wynika przede wszystkim z dużego zróżnicowania stanu zdrowia ludności na świecie, na poszczególnych kontynentach, w rozmaitych krajach i w obrębie konkretnych państw. Istotnym elementem nowoczesnego spojrzenia na zdro­wie jest uznanie go za jeden z głównych zasobów gospodarki narodowej. W dokumentach Światowej Organizacji Zdrowia podkreśla się, że zdrowie jest: wartością — dzięki której jednostka lub grupa może realizować swoje aspiracje i potrzebę satysfakcji oraz zmieniać środowisko; zasobem — boga­ctwem społeczeństwa, gwarantującym jego rozwój społeczny i ekonomiczny. Tylko zdrowe społeczeństwo może tworzyć dobra materialne i kulturalne, rozwijać się, osiągać odpowiedni poziom jakości życia.[..]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpromocja zdrowiapl_PL
dc.subjectedukacja zdrowotnapl_PL
dc.titleUpodmiotowienie społeczne nauczyciela w działaniach na rzecz promocji zdrowiapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Syrek_Upodmiotowienie_spoleczne_nauczyciela.pdf374,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons