DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Syrek, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T10:25:09Z | - |
dc.date.available | 2020-11-26T10:25:09Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2000, t. 2, s. 75-80 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17339 | - |
dc.description.abstract | Zainteresowanie nauk medycznych i pozamedycznych problematyką zdrowia wynika przede wszystkim z dużego zróżnicowania stanu zdrowia ludności na świecie, na poszczególnych kontynentach, w rozmaitych krajach i w obrębie konkretnych państw. Istotnym elementem nowoczesnego spojrzenia na zdrowie jest uznanie go za jeden z głównych zasobów gospodarki narodowej. W dokumentach Światowej Organizacji Zdrowia podkreśla się, że zdrowie jest: wartością — dzięki której jednostka lub grupa może realizować swoje aspiracje i potrzebę satysfakcji oraz zmieniać środowisko; zasobem — bogactwem społeczeństwa, gwarantującym jego rozwój społeczny i ekonomiczny. Tylko zdrowe społeczeństwo może tworzyć dobra materialne i kulturalne, rozwijać się, osiągać odpowiedni poziom jakości życia.[..] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | promocja zdrowia | pl_PL |
dc.subject | edukacja zdrowotna | pl_PL |
dc.title | Upodmiotowienie społeczne nauczyciela w działaniach na rzecz promocji zdrowia | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|