http://hdl.handle.net/20.500.12128/17356
Tytuł: | Kilka cierpkich uwag o teatrze w edukacji wczesnoszkolnej, ale i poszukiwanie rozwiązań rzeczywistej aktywności nacechowanej twórczo |
Tytuł równoległy: | A few harsh remarks about theatre in early-stage school education, but also the quest for solutions for creatively coloured real-life activity |
Autor: | Krasoń, Katarzyna |
Słowa kluczowe: | edukacja kulturalna; teatr |
Data wydania: | 2013 |
Źródło: | "Problemy Wczesnej Edukacji" 2013, nr 1, s. 17-26 |
Abstrakt: | The article indicates the actual state of education through theatre in Polish schools, hinting at unsettling occurrences and erroneous conduct by the teacher. It also undertakes an initial attempt to capture the model of a theatre based on kinetic activities, inspired by children’s situations and the problems which occur in their lives. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17356 |
ISSN: | 2451-2230 1734-1582 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Krason_Kilka_cierpkich_uwag_o_teatrze_w_edukacji.pdf | 401,43 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons