Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17356
Tytuł: Kilka cierpkich uwag o teatrze w edukacji wczesnoszkolnej, ale i poszukiwanie rozwiązań rzeczywistej aktywności nacechowanej twórczo
Tytuł równoległy: A few harsh remarks about theatre in early-stage school education, but also the quest for solutions for creatively coloured real-life activity
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: edukacja kulturalna; teatr
Data wydania: 2013
Źródło: "Problemy Wczesnej Edukacji" 2013, nr 1, s. 17-26
Abstrakt: The article indicates the actual state of education through theatre in Polish schools, hinting at unsettling occurrences and erroneous conduct by the teacher. It also undertakes an initial attempt to capture the model of a theatre based on kinetic activities, inspired by children’s situations and the problems which occur in their lives.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17356
ISSN: 2451-2230
1734-1582
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Kilka_cierpkich_uwag_o_teatrze_w_edukacji.pdf401,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons