DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Dziadzia, Bogusław | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T11:58:14Z | - |
dc.date.available | 2020-11-30T11:58:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | "Łódzkie Studia Etnograficzne" T. 59 (2020), s. 33-46 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2450-5544 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17437 | - |
dc.description.abstract | Problematyka tekstu skoncentrowana jest na celach animacji i edukacji regionalnej w Polsce,
ze szczególnym uwzględnieniem programów dotacyjnych, jakie kierowane są do społeczności
lokalnych i regionalnych w zakresie działań na rzecz dziedzictwa narodowego.
Przyczynkiem do rozważań jest program EtnoPolska, którego operatorem jest Narodowe
Centrum Kultury oraz, formułowane na poziomie państwa, cele działań stymulujących
i podtrzymujących kultury regionalne. Przedmiotem analizy są odpowiedzi na cele
wspomnianych programów, jak i rozumienie tychże celów przez beneficjentów programów
dotacyjnych. Przytoczone dane i obserwacje stanowią przyczynek do analizy stanu
tożsamości regionalnych w Polsce, jak też identyfikacji z nią przez społeczności lokalne. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | EtnoPolska | pl_PL |
dc.subject | kultura regionalna | pl_PL |
dc.subject | edukacja kulturalna | pl_PL |
dc.title | EtnoPolska - animacja, edukacja, partycypacja? | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.12775/LSE.2020.59.03 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|