Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17527
Tytuł: Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: pedagogical diagnosis; art‑ based research; mixed methods
Data wydania: 2017
Źródło: Chowanna, T. 1, (2017), s. 95-108
Abstrakt: In the article, a kind of reconnaissance, the author considers possibilities of applying bricolage method used as a diagnostic strategy during research carried out while communing with the work of art (art‑based research). This type of considerations was classified as mixed‑method research and particular importance was attached to Zaltman Metaphor Elicitation Technique. Multisensory potential of the technique was emphasized as the strategy insists in revealing the pupil’s interests, predilections but also his/her needs as well as the manner of understanding the world.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17527
ISSN: 2658-1132
0023-4249
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Przestrzen_bricolageu.pdf298,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons