Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPrzybyła-Basista, Hanna-
dc.date.accessioned2020-12-04T06:47:04Z-
dc.date.available2020-12-04T06:47:04Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationChowanna, 2000, t. 1, s. 135-143pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17560-
dc.description.abstractOd chwili ukazania się książek D. Golemana (1997, 1999) i popu­laryzacji takich terminów, jak inteligencja emocjonalna i interpersonalna, coraz więcej psychologów i pedagogów praktyków interesuje się rozwijaniem tych umiejętności u dzieci i młodzieży. Powstają programy oparte na trenin­gach umiejętności psychologicznych, przydatne w profilaktyce przemocy, redukcji zachowań agresywnych, w rozwiązywaniu konfliktów interpersonal­nych itp. Nie oznacza to oczywiście, że przedtem nie było, zarówno na świecie, jak i w Polsce, programów profilaktycznych nastawionych na tego typu rozwój ( Ostrowska, Tatarowicz , red. 1996)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectinteligencja emocjonalnapl_PL
dc.subjectinteligencja interpersonalnapl_PL
dc.titleInteligencja emocjonalna i możliwości jej rozwijania w szkolepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Appears in Collections:Artykuły (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Przybyla_Basista_Inteligencja_emocjonalna.pdf429,4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons