Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17681
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorEcler-Nocoń, Beata-
dc.date.accessioned2020-12-09T13:23:25Z-
dc.date.available2020-12-09T13:23:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationChowanna, 2006, t. 1, s. 185-187pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17681-
dc.description.abstractWątkiem przewodnim książki - co zresztą zapowiada jej tytuł - jest nauczyciel. Publikacja ta kierowana jest do poszukiwacza wiedzy, pedagoga parającego się pedeutologią oraz dla studentów kierunków pedagogicznych. Wskazuje na to sposób prowadzenia refleksji, bardzo zaangażowany i często wymagający znajomości przedmiotu refleksji, a także metody naukowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectProblemy współczesnej pedeutologii. Teoria - praktyka - perspektywypl_PL
dc.subjectDorota Ekiert-Oldroydpl_PL
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.subjectpedeutologiapl_PL
dc.titleProblemy współczesnej pedeutologii - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ecler_Nocon_Problemy_wspolczesnej_pedeutologii_recenzja.pdf297,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons