DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ecler-Nocoń, Beata | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T13:23:25Z | - |
dc.date.available | 2020-12-09T13:23:25Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2006, t. 1, s. 185-187 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17681 | - |
dc.description.abstract | Wątkiem przewodnim książki - co zresztą zapowiada jej tytuł - jest nauczyciel. Publikacja ta kierowana jest do poszukiwacza wiedzy, pedagoga parającego się pedeutologią oraz dla studentów kierunków pedagogicznych. Wskazuje na to sposób prowadzenia refleksji, bardzo zaangażowany i często wymagający znajomości przedmiotu refleksji, a także metody naukowej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Problemy współczesnej pedeutologii. Teoria - praktyka - perspektywy | pl_PL |
dc.subject | Dorota Ekiert-Oldroyd | pl_PL |
dc.subject | recenzja | pl_PL |
dc.subject | pedeutologia | pl_PL |
dc.title | Problemy współczesnej pedeutologii - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|