Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17746
Tytuł: Nauczyciel jako wychowawca i współtwórca przemian w edukacji - recenzja
Autor: Żywczok, Alicja
Słowa kluczowe: Tadeusz Wolan; auczyciel jako w ychow aw ca i w spółtw órca przemian w edukacji
Data wydania: 2006
Źródło: Chowanna, 2006, t. 2, s. 171-173
Abstrakt: W licznych publikaq’ach wysuwa się postulaty dotyczące ponownego przemyślenia reformy systemu edukacji narodowej. W kręgach naukowych i oświatowych stawiane jest pytanie: czy reforma oświaty w sytuacji bardzo ograniczonych zasobów finansowych, niekonsekwencji we wdrażaniu jej zało­żeń i - co szczególnie ważne - niezadowalającym uwzględnianiu podstawo­wych wartości i doświadczeń kadry pedagogicznej nie zamienia się aby w grę pozorów? Tezę, iż najlepsze programy działania nie przyniosą pożądanych rezul­tatów, jeśli ich realizatorzy nie będą dostatecznie zmotywowani i zaangażo­wani, podkreślają treści książki Tadeusza Wolana: Nauczyciel jako wychowaw­ca i współtwórca przemian w edukacji. Zdaniem jej autora, przyjęcie Polski do Unii Europejskiej powoduje, że nasz system edukacyjny stanął przed nową szansą, przede wszystkim na twórcze projekty edukacyjne i coraz doskonalszy system ich wdrażania[...]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17746
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zywczok_Nauczyciel_jako_wychowawca_recenzja.pdf227,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons