Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18070
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrzyżyk, Danuta-
dc.date.accessioned2020-12-29T14:22:02Z-
dc.date.available2020-12-29T14:22:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Postscriptum Polonistyczne", 2012, nr 2, s. 149-162pl_PL
dc.identifier.issn1898-1593-
dc.identifier.issn2353-9844-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18070-
dc.description.abstractThe article presents the possibility of using mandala during the classes with children studying Polish as a foreign language. Some particular areas of Polonistic education have been dis-cussed here, such areas where using this technique supporting passing the knowledge and developing skills is possible. The functions of educational mandala have been described along with the most important rules of using it. Working with the picture of mandala can help to liberate a child’s creative activity.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectmandalapl_PL
dc.subjectPolonistic educationpl_PL
dc.subjectcreative activitypl_PL
dc.titleO niektórych możliwościach wykorzystania mandali w edukacji polonistycznejpl_PL
dc.title.alternativeOn Some Possibilities of Using Mandala in Polonistic Educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krzyzyk_O_niektorych_mozliwosciach.pdf602,81 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons