Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18181
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMusioł, Marcin-
dc.date.accessioned2021-01-07T12:50:26Z-
dc.date.available2021-01-07T12:50:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2013, no. 3, s. 205-214pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18181-
dc.description.abstractThe article reveals diagnostic research findings which concerned the use of ICT in homework. The formulated conclusions involve capability of homework check if and to what degree it is copied from websites. Thus also becoming a reference point in future activities aimed at increasing homework.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjecthomeworkpl_PL
dc.subjectICTpl_PL
dc.titleDidactic and Educational Implications of Applying ICT in Homework Completionpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Musiol_Didactic_and_Educational_Implications_of_Applying_ICT_in_Homework.pdf314,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons