Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19511
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJędrych, Karolina-
dc.date.accessioned2021-03-15T13:28:49Z-
dc.date.available2021-03-15T13:28:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Śląskie Studia Polonistyczne" (2012), nr 1/2, s. 325-328pl_PL
dc.identifier.issn2353-0928-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19511-
dc.description.abstract"Od kilku lat literaturoznawcy i językoznawcy zadają sobie pytanie, które można by sformułować – parafrazując klasyka polskiej prozy – „Quo vadis, polonistyko?”. Mówi się o konieczności przebudowy polonistyki, nowych kierunkach badawczych, nowych metodologiach, zmianach w kształceniu studentów. Od kilku lat w środowiskach nauczycieli oraz metodyków (jak również w mediach) trwa ożywiona dyskusja wokół podstawy programowej, formuły egzaminu gimnazjalnego oraz maturalnego, wymagań stawianych uczniom w szkole." [...] (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectReaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+pl_PL
dc.subjectogólnopolska konferencjapl_PL
dc.subjectsprawozdaniepl_PL
dc.subjectstudia polonistycznepl_PL
dc.titleJak reaktywować klasykę w szkole : sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+", Katowice, 19-21 października 2011pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jedrych_jak_reaktywowac_klasyke_w_szkole.pdf349,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons