DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Jędrych, Karolina | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T13:28:49Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T13:28:49Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | "Śląskie Studia Polonistyczne" (2012), nr 1/2, s. 325-328 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-0928 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19511 | - |
dc.description.abstract | "Od kilku lat literaturoznawcy i językoznawcy zadają sobie pytanie,
które można by sformułować – parafrazując klasyka polskiej
prozy – „Quo vadis, polonistyko?”. Mówi się o konieczności przebudowy
polonistyki, nowych kierunkach badawczych, nowych metodologiach,
zmianach w kształceniu studentów. Od kilku lat w środowiskach
nauczycieli oraz metodyków (jak również w mediach)
trwa ożywiona dyskusja wokół podstawy programowej, formuły
egzaminu gimnazjalnego oraz maturalnego, wymagań stawianych
uczniom w szkole." [...] (fragm.) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+ | pl_PL |
dc.subject | ogólnopolska konferencja | pl_PL |
dc.subject | sprawozdanie | pl_PL |
dc.subject | studia polonistyczne | pl_PL |
dc.title | Jak reaktywować klasykę w szkole : sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+", Katowice, 19-21 października 2011 | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|