DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Polański, Edward | - |
dc.contributor.author | Rychlik, Adam | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T08:54:43Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T08:54:43Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 3/4, s. 199-206 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20088 | - |
dc.description.abstract | Nauczanie ortografii, mimo istniejących wielu opracowań i zbiorów ćwiczeń w tym zakresie, jest jednym z trudniejszych odcinków działalności dydaktycznej. Ponadto metody tradycyjne w opanowywaniu tego działu języka wydają się mało skuteczne, o czym świadczy stosunkowo niski poziom jego umiejętności, na wszystkich
poziomach nauczania, który wyraża się różnorodnymi kłopotami w poprawnym zapisie wyrazów, związków wyrazowych i dłuższych form wypowiedzi. W tej sytuacji koniecznością stało się poszukiwanie nowych, skuteczniejszych metod nauczania ortografii. Gordon Dryden i Jeannette Vos, autorzy światowego bestsellera 2000 roku - Rewolucja w uczeniu - stwierdzają, że wszyscy przeszliśmy przez kształcenie uporządkowane w ramach poszczególnych przedmiotów i niekiedy trudno było zauważyć związki między różnymi dziedzinami. (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | ortografia | pl_PL |
dc.subject | kształcenie | pl_PL |
dc.title | Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|