Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20091
Tytuł: Znaczenie dotyku w kontekście integracji sensorycznej : szkic z antropologii filozoficznej i pedagogiki
Tytuł równoległy: The meaning of touch in the context sensuous integration
Autor: Szymik, Eugeniusz
Sebesta, Jadwiga
Słowa kluczowe: Zmysł dotyku; metoda sondażu diagnostycznego
Data wydania: 2011
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2011, nr 2, s. 121-134
Abstrakt: Artykuł przybliża czytelnikowi znaczenie zmysłu dotyku w kontekście integracji sensorycznej. Ujmuje aspekty filozoficzne i antropologiczne zagadnień związanych z dotykiem na przestrzeni dziejów myśli zachodniej. Z przeprowadzonych badań wynika, że nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej posiadają odpowiednią wiedzę na temat znaczenia zmysłu dotyku w rozwoju małego dziecka, co ułatwi im zrozumienie kwestii dotyczących integracji sensorycznej i jej zaburzeń.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20091
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Znaczenie_dotyku_w_kontekscie_integracji.pdf411,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons