DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szymik, Eugeniusz | - |
dc.contributor.author | Sebesta, Jadwiga | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T09:50:34Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T09:50:34Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2011, nr 2, s. 121-134 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20091 | - |
dc.description.abstract | Artykuł przybliża czytelnikowi znaczenie zmysłu dotyku w kontekście integracji sensorycznej. Ujmuje aspekty filozoficzne i antropologiczne zagadnień związanych z dotykiem na przestrzeni dziejów myśli zachodniej.
Z przeprowadzonych badań wynika, że nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej posiadają odpowiednią
wiedzę na temat znaczenia zmysłu dotyku w rozwoju małego dziecka, co ułatwi im zrozumienie
kwestii dotyczących integracji sensorycznej i jej zaburzeń. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Zmysł dotyku | pl_PL |
dc.subject | metoda sondażu diagnostycznego | pl_PL |
dc.title | Znaczenie dotyku w kontekście integracji sensorycznej : szkic z antropologii filozoficznej i pedagogiki | pl_PL |
dc.title.alternative | The meaning of touch in the context sensuous integration | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|