Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20091
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.contributor.authorSebesta, Jadwiga-
dc.date.accessioned2021-04-23T09:50:34Z-
dc.date.available2021-04-23T09:50:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2011, nr 2, s. 121-134pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20091-
dc.description.abstractArtykuł przybliża czytelnikowi znaczenie zmysłu dotyku w kontekście integracji sensorycznej. Ujmuje aspekty filozoficzne i antropologiczne zagadnień związanych z dotykiem na przestrzeni dziejów myśli zachodniej. Z przeprowadzonych badań wynika, że nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej posiadają odpowiednią wiedzę na temat znaczenia zmysłu dotyku w rozwoju małego dziecka, co ułatwi im zrozumienie kwestii dotyczących integracji sensorycznej i jej zaburzeń.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectZmysł dotykupl_PL
dc.subjectmetoda sondażu diagnostycznegopl_PL
dc.titleZnaczenie dotyku w kontekście integracji sensorycznej : szkic z antropologii filozoficznej i pedagogikipl_PL
dc.title.alternativeThe meaning of touch in the context sensuous integrationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Znaczenie_dotyku_w_kontekscie_integracji.pdf411,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons