Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20156
Tytuł: Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego - recenzja
Autor: Grychtoł, Anna
Słowa kluczowe: recenzja; Marta Makowska; etyka; marketing farmaceutyczny
Data wydania: 2013
Źródło: Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne, T. 46, z. 1 (2013), s. 228-230
Abstrakt: Recenzja: Marta Makowska, Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, Wydawnictwo CeDeWu.pl, Warszawa 2010, 262 s.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20156
ISSN: 0137-3447
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Teol)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Grychtol_Etyczne_standardy_marketingu.pdf850,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons