DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gąsior, Henryk | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T07:47:01Z | - |
dc.date.available | 2021-06-30T07:47:01Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 1998, nr 1, s. 50-56 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20504 | - |
dc.description.abstract | Wycieczka szkolna stanowi swoistego rodzaju proces realizacji celów, zadań programowych nauczania, wychowania, kształtowania umiejętności kontaktów człowieka ze środowiskiem lokalnym i ponadlokalnym i wyrabiania nawyków aktywności ruchowej, jak też umysłowej. Jest ona jedną z form pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły, pozwalająca uczniom na bezpośrednie spotkanie ze środowiskiem naturalnym, z jego walorami estetycznymi, wartościami materialnymi i składnikami naszego życia. Uczeń poprzez wycieczkę poznaje
własne środowisko, cały region, kraj a także terytoria naszych sąsiadów i świata. Wrasta czynnie, poznawczo w wiedzę geograficzną, historyczną, etniczną, kulturową i gospodarczą.1(...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | wycieczki | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.title | Funkcje wycieczek szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej dzieci | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|