Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079
Title: Postulaty vs. realia, czyli debiutant pracuje z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Authors: Zok-Smoła, Aleksandra
Keywords: edukacja uczniów z trudnościami; nauczanie w szkole
Issue Date: 2015
Publisher: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 37-47). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: The author of the study discusses problems connected with Polish language educationof students having specific educational needs (with a special consideration of childrenwith behavioral disorders). She confronts postulates formulated by educators withthe actual work with a problematic student, indicating the possible difficulties, divergenciesbetween theory and practice and solutions for dealing with non-standard situations.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079
ISBN: 9788380123823
9788380123830
Appears in Collections:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zok_Smola_Postulaty_vs_realia_czyli_debiutant_pracuje_z_uczniem_o_specjalnych.pdf371,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons