http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079
Title: | Postulaty vs. realia, czyli debiutant pracuje z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
Authors: | Zok-Smoła, Aleksandra |
Keywords: | edukacja uczniów z trudnościami; nauczanie w szkole |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Citation: | A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 37-47). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstract: | The author of the study discusses problems connected with Polish language educationof students having specific educational needs (with a special consideration of childrenwith behavioral disorders). She confronts postulates formulated by educators withthe actual work with a problematic student, indicating the possible difficulties, divergenciesbetween theory and practice and solutions for dealing with non-standard situations. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079 |
ISBN: | 9788380123823 9788380123830 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zok_Smola_Postulaty_vs_realia_czyli_debiutant_pracuje_z_uczniem_o_specjalnych.pdf | 371,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License