http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079
Tytuł: | Postulaty vs. realia, czyli debiutant pracuje z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
Autor: | Zok-Smoła, Aleksandra |
Słowa kluczowe: | edukacja uczniów z trudnościami; nauczanie w szkole |
Data wydania: | 2015 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 37-47). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | The author of the study discusses problems connected with Polish language educationof students having specific educational needs (with a special consideration of childrenwith behavioral disorders). She confronts postulates formulated by educators withthe actual work with a problematic student, indicating the possible difficulties, divergenciesbetween theory and practice and solutions for dealing with non-standard situations. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079 |
ISBN: | 9788380123823 9788380123830 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Zok_Smola_Postulaty_vs_realia_czyli_debiutant_pracuje_z_uczniem_o_specjalnych.pdf | 371,67 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons