DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Zok-Smoła, Aleksandra | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T09:09:55Z | - |
dc.date.available | 2018-04-05T09:09:55Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 37-47). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788380123823 | - |
dc.identifier.isbn | 9788380123830 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2079 | - |
dc.description.abstract | The author of the study discusses problems connected with Polish language educationof students having specific educational needs (with a special consideration of childrenwith behavioral disorders). She confronts postulates formulated by educators withthe actual work with a problematic student, indicating the possible difficulties, divergenciesbetween theory and practice and solutions for dealing with non-standard situations. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja uczniów z trudnościami | pl_PL |
dc.subject | nauczanie w szkole | pl_PL |
dc.title | Postulaty vs. realia, czyli debiutant pracuje z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|