Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21305
Tytuł: Kompetencja narracyjna uczniów z zaburzeniem rozwoju koordynacji
Tytuł równoległy: Narrative Competence by Pupils of Developmental Coordination Disorder
Autor: Przybyla, Olga
Słowa kluczowe: developmental coordination disorder; narrative skills; narrative competence
Data wydania: 2018
Źródło: "Logopedia", T. 47, nr 2, 2018, s. 303-316
Abstrakt: Diagnosis of developmental coordination disorder can be accomplished by evaluating the narrative skills that reflect the knowledge of the world included in the human mind, what is more – the way of cognitive world reprezentation. The need for rapid responding to stimuli, inscribed in the phylogenetic development, is associated with the germination of different systems of information processing. The article contains accomplished by evaluating the narrative competence by pupils of developmental coordination disorder.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21305
DOI: 10.24335/m9sk-et10
ISSN: 0459-6935
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Kompetencja_narracyjna_uczniow.pdf1,9 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons