Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2174
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStankowski, Adam-
dc.date.accessioned2018-04-06T11:43:39Z-
dc.date.available2018-04-06T11:43:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. 1, s. 9-32pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2174-
dc.description.abstractThe text is an attempt of synthetic grasp of problems connected with pedagogical therapy. The reflection leads from presenting the theoretical background of pedagogical therapy, through the analysis of its functions and tasks, illustration of methods and forms used to help a child with partial disorders, to the reconstruction of dependences and conditions of therapeutic process in contemporary realities of institutional upbringing.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogical therapypl_PL
dc.subjectpartial disorderspl_PL
dc.titleTerapia pedagogiczna - wprowadzeniepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stankowski_Terapia_pedagogiczna.pdf404,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons