Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22101
Tytuł: Aktualne problemy nauczania języka rosyjskiego jako obcego – recenzja
Tytuł równoległy: Current Problems for Teaching Russian as a Foreign Language – review
Autor: Borek, Małgorzata
Słowa kluczowe: Dorota Muszyńska-Wolny; Piotr Michałowski; Dorota Urbanek; recenzja
Data wydania: 2021
Źródło: "Roczniki Humanistyczne", T. 69, z. 10, 2021, s. 211-216
Abstrakt: Monografia jest wynikiem dyskusji, jaka odbyła się podczas międzynarodowej konferencji naukowej nt. Język rosyjski: glottodydaktyka i dydaktyka tłumaczenia, zorganizowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Jak podkreślają redaktorzy tomu, celem dyskusji było zasygnalizowanie zarówno pewnych wspólnych aspektów nauczania języków obcych i przekładu, jak też odrębności badań i podejść metodologicznych [...]. Recenzja książki: Język rosyjski jako obcy : dydaktyka przekładu, słowniki i pomoce naukowe = Russkij âzyk kak inostrannyj : didaktika perevoda, slovari i učebnye posobiâ / pod redakcją Doroty Muszyńskiej-Wolny, Piotra Michałowskiego i Doroty Urbanek ; Instytut Lingwistyki Stosowanej, Katedra Rusycystyki. Uniwersytet Warszawski. - Warszawa : Instytut Lingwistyki Stosowanej UW : Katedra Rusycystyki UW, 2019.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22101
DOI: 10.18290/rh216910-15
ISSN: 0035-7707
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Borek_Aktualne_problemy_nauczania.pdf933,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons