Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22194
Tytuł: (Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej: wgląd w praktykę
Autor: Oelszlaeger-Kosturek, Beata
Słowa kluczowe: teacher; reflection; self-reflection; early school education; nauczyciel; refleksja; autorefleksja; edukacja wczesnoszkolna
Data wydania: 2020
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The monograph (Auto)pedagogical reflection of an early childhood education teacher: insight into practice reveals the theoretical, methodological and empirical aspects of a teacher’s everyday work at the first stage of school education. The work concerns a kind of reflection and self-reflection of a teacher who should be able to optimally design, plan and organize, and then realize, control and evaluate not only the work of students (within the teaching-learning process) but also their own. An attempt has been made to showcase a new approach to the reflection and self-reflection of the teacher in the context of Wojciech Kojs’s theory of learning through action and the essence of the research activity of the subject postulated within.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22194
ISBN: 9788322639481
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_Kosturek_autorefleksja_pedagogiczna_nauczania.pdf2,15 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons