Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22349
Tytuł: Przestrzenna organizacja klasy integracyjnej
Autor: Wojtas-Rduch, Anna
Słowa kluczowe: uczeń; osoba z niepełnosprawnością; przestrzeń; miejsce; edukacja integracyjna
Data wydania: 2018
Źródło: "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych" T. 26 (2018), s. 33-41
Abstrakt: Aktualnie na gruncie pedagogiki specjalnej brakuje szerszych prób deskrypcji przestrzeni klasy integracyjnej oraz prób wyjaśnienia uwarunkowań kształtujących jej stan. Celem artykułu jest nawiązanie do przestrzeni w edukacji integracyjnej. Przestrzeń to zbiór elementów, które wzajemnie na siebie oddziałują. To również miejsce kształtujące wzajemne relacje, procesy komunikacyjne, postawy. Rozmieszczenie poszczególnych elementów fizycznych w zaplanowanej przestrzeni może więc warunkować procesy socjalizacji, wychowania i kształcenia.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22349
DOI: 10.31261/PERiSON.2018.26.04
ISSN: 2391-9973
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wojtas-Rduch_Przestrzenna_organizacja_klasy_integracyjnej.pdf357,32 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons