DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wojtas-Rduch, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T13:14:13Z | - |
dc.date.available | 2022-01-20T13:14:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych" T. 26 (2018), s. 33-41 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2391-9973 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22349 | - |
dc.description.abstract | Aktualnie na gruncie pedagogiki specjalnej brakuje szerszych prób deskrypcji przestrzeni klasy integracyjnej
oraz prób wyjaśnienia uwarunkowań kształtujących jej stan. Celem artykułu jest nawiązanie
do przestrzeni w edukacji integracyjnej. Przestrzeń to zbiór elementów, które wzajemnie
na siebie oddziałują. To również miejsce kształtujące wzajemne relacje, procesy komunikacyjne,
postawy. Rozmieszczenie poszczególnych elementów fizycznych w zaplanowanej przestrzeni może
więc warunkować procesy socjalizacji, wychowania i kształcenia. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | uczeń | pl_PL |
dc.subject | osoba z niepełnosprawnością | pl_PL |
dc.subject | przestrzeń | pl_PL |
dc.subject | miejsce | pl_PL |
dc.subject | edukacja integracyjna | pl_PL |
dc.title | Przestrzenna organizacja klasy integracyjnej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.31261/PERiSON.2018.26.04 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|