Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22349
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWojtas-Rduch, Anna-
dc.date.accessioned2022-01-20T13:14:13Z-
dc.date.available2022-01-20T13:14:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych" T. 26 (2018), s. 33-41pl_PL
dc.identifier.issn2391-9973-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22349-
dc.description.abstractAktualnie na gruncie pedagogiki specjalnej brakuje szerszych prób deskrypcji przestrzeni klasy integracyjnej oraz prób wyjaśnienia uwarunkowań kształtujących jej stan. Celem artykułu jest nawiązanie do przestrzeni w edukacji integracyjnej. Przestrzeń to zbiór elementów, które wzajemnie na siebie oddziałują. To również miejsce kształtujące wzajemne relacje, procesy komunikacyjne, postawy. Rozmieszczenie poszczególnych elementów fizycznych w zaplanowanej przestrzeni może więc warunkować procesy socjalizacji, wychowania i kształcenia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectosoba z niepełnosprawnościąpl_PL
dc.subjectprzestrzeńpl_PL
dc.subjectmiejscepl_PL
dc.subjectedukacja integracyjnapl_PL
dc.titlePrzestrzenna organizacja klasy integracyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.31261/PERiSON.2018.26.04-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wojtas-Rduch_Przestrzenna_organizacja_klasy_integracyjnej.pdf357,32 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons