Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2263
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWalentukiewicz, Wiesław-
dc.date.accessioned2018-04-09T12:55:26Z-
dc.date.available2018-04-09T12:55:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. jubileuszowy, s. 39-46pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2263-
dc.description.abstractThis article takes a selective look at the importance of some concepts of modal logic to didacticts. Classical logic, three-value logic and modal logic are chosen as the basis of considerations. The author mainly concentrates on modal interpretation of semantic terms: “necessity of reffering”, possible worlds” and “logical space”. As may be expected it is suggested that modal concepts have an ethical meaning.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecta classical, threevalue and modal logicpl_PL
dc.subjectnecessity and semantic interpretation of certain notionspl_PL
dc.subjectpossibility and possible worldspl_PL
dc.subjectthe importance of modal logic in didacticspl_PL
dc.subjectlogical spacepl_PL
dc.subjectnecessary meaningpl_PL
dc.titleLogika modalna : analizy dla potrzeb dydaktykipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Walentukiewicz_Logika_modalna.pdf654,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons