Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2268
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJuszczyk, Stanisław-
dc.date.accessioned2018-04-10T06:13:35Z-
dc.date.available2018-04-10T06:13:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. jubileuszowy, s. 55-67pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2268-
dc.description.abstractIn the work it has been paid attention on the problem of modality in the media education. At first the chosen aspects of the theory of multiple intelligence by Howard Gardner have been characterized, next the problems of modality in education supported by media has been described. In the further analysis the modal taxonomy of didactic media has been presented and in the end the crucial point of modality in media education has been described.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmodalitypl_PL
dc.subjecttheory of multiple intelligence by Howard Gardnerpl_PL
dc.subjectmedia educationpl_PL
dc.subjectdidactic mediapl_PL
dc.subjecttechnology of educationpl_PL
dc.titleAspekty modalnościowe edukacji medialnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Juszczyk_Aspekty_modalnosciowe_edukacji_medialnej.pdf711,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons