Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2287
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKochanowska, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-10T07:45:02Z-
dc.date.available2018-04-10T07:45:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. jubileuszowy, s. 259-275pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2287-
dc.description.abstractThe basic factors which elicit, direct and most of all form students cognitive activity are didactic tasks. By making specified instruction and asking specified questions the teacher presents his cognitive attitude to the surrounding reality. The elaboration describes issues related to the method of comprehension of the “why” questions made and asked by the teacher. Moreover, it deals witch the consequences resulting from ambiguity and indefiniteness in the teachers comprehension of question functions for cognitive action of primary students.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmodalitypl_PL
dc.subjectquestion structurespl_PL
dc.subjectquestion functionspl_PL
dc.titleModalny wymiar zadań typu „dlaczego” w edukacji wczesnoszkolnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kochanowska_Modalny_wymiar_zadan_typu_dlaczego.pdf729,31 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons