Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2344
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCzerkawski, Andrzej-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:30:50Z-
dc.date.available2018-04-10T12:30:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 1, s. 109-120pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2344-
dc.description.abstractAnalysis undertaken in the paper are focused at the problem of socially maladjusted persons’ educational exclusion. The problem is presented in the context of the social exclusion and analysis are related to two aspects: the first one is related to children’s and teenagers’ exclusion from the general education system, the second one is focused at the problems of socially maladjusted teenagers’ education in the context of resocialization institutions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial exclusionpl_PL
dc.subjecteducational exclusionpl_PL
dc.subjectsocial maladjustmentpl_PL
dc.titleWykluczenie edukacyjne niedostosowanych społeczniepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czerkawski_Wykluczenie_edukacyjne_niedostosowanych_spolecznie.pdf503,12 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons