Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPituła, Beata-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:31:51Z-
dc.date.available2018-04-10T12:31:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 1, s. 223-233pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2352-
dc.description.abstractThe text concerns the increasing problem of marginalization of teacher’s occupational role in education system as well as in general public opinion. Historical context of the issue and its origins are presented. It has also been attempted to analyse several complex solutions to the problempl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmarginalizationpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.titleRefleksja nad wybranymi uwarunkowaniami marginalizacji roli współczesnego nauczycielapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Appears in Collections:Artykuły (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pitula_Refleksja_nad_wybranymi_uwarunkowaniami_marginalizacji.pdf500,68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons