Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2385
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBrosch, Anna-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:37Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 289-300pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2385-
dc.description.abstractThe electronic media has intensively entered into youth’s daily lives becoming the main transmitter of knowledge and information, leading to new ways of communication that caused of creation of specific cyber language, which is a combination of acronyms, abbreviations and text characters that imitate emotion. Language existing in virtual communication is shorter and easier in spelling, but on the other hand, the forms of writing used by young people in communication via electronic media are often like a code than standard language, that is not necessarily clear to an outsider.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectvirtual communicationpl_PL
dc.subjectthe way of communicationpl_PL
dc.subjecttext‑messagingpl_PL
dc.subjectlanguage codepl_PL
dc.titleTekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brosch_Tekstowy_charakter_komunikacji_wirtualnej.pdf513,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons