Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2447
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-04-11T13:09:16Z-
dc.date.available2018-04-11T13:09:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChowanna, 2013, t. 2, s. 203-216pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2447-
dc.description.abstractThe paper presents the concept of cultural education which ought to be the element of elementary level of teachers’ training. However, it concentrates on the use of theatre as a medium of self knowing and learning about the world as well as the improvement of the self creation skills. The results of pilot research done among the students of integrated early childhood education, who participated in the classes on modern culture, will be presented.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcultural educationpl_PL
dc.subjectteachers trainingpl_PL
dc.titleOswajanie z tekstami kultury w przygotowaniu nauczycieli i edukacji wczesnoszkolnej : na przykładzie form teatralnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Oswajanie_z_tekstami_kultury_w_przygotowaniu_nauczycieli.pdf818,81 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons