Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2458
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKleszcz, Magdalena-
dc.contributor.authorŁączyk, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-04-11T13:10:36Z-
dc.date.available2018-04-11T13:10:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChowanna, 2013, t. 2, s. 337-351pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2458-
dc.description.abstractIn the article the results of the survey research in which the academic teachers, preschool teachers and education students took part were presented. The authors’ aim was to diagnose teachers’ beliefs and attitudes towards key attributes of postmodern culture. The effort was made to grasp the way in which teachers valorize the distinguished phenomena and the way they value them. On the basis of the obtained results the conclusion concerning teachers’ attitudes was carefully drawn. Teachers’ attitudes most frequently prove teachers’ active participation in the sphere of culture and also indirectly determine the understanding of the quality and the direction of current changes.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectvalue systempl_PL
dc.subjectattitudepl_PL
dc.subjectpostmodern culturepl_PL
dc.subjectacademic teacherspl_PL
dc.subjecteducation studentspl_PL
dc.titlePomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania kultury postmodernistycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kleszcz_Pomiedzy_wyobcowaniem_a_partycypacja.pdf506,18 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons