Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2500
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBulska, Joanna-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:05:07Z-
dc.date.available2018-04-12T12:05:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationJ. Bulska (red.), “O potrzebie edukacji zdrowotnej kobiet : w świetle badań społeczno-pedagogicznych” (s. 165-181). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322621431-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2500-
dc.description.abstractEdukacja zdrowotna powinna być obecna w życiu kobiety od najmłodszych lat. „Zdrowy rozwój w dzieciństwie, a tym samym niwelowanie zagrożeń zdrowotnych i społecznych służy nie tylko jednostce, ale również przyszłym pokoleniom, stając się nieocenionym zasobem rozwoju społecznego, kulturowego i ekonomicznego”. Wówczas jest szansa na kształtowanie się prawidłowych zachowań zdrowotnych w procesie socjalizacji, najpierw w domu rodzinnym, potem w instytucjach edukacyjnych i medycznych, a także przez rówieśników i środki masowego przekazu, w stowarzyszeniach upowszechniających promocję zdrowia oraz przez obserwację otaczającego środowiska życia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja zdrowotnapl_PL
dc.subjectkobietypl_PL
dc.titleZamiast zakończenia : świadomość zdrowotna i umiejętności życiowe kobiet w świetle problemów zdrowia psychospołecznego - wybrane aspektypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bulska_Zamiast_zakonczenia_ Swiadomosc_zdrowotna_i_umiejetnosci_zyciowe_kobiet.pdf365,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons