Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2507
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPolewczyk, Irena-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:05:45Z-
dc.date.available2018-04-12T12:05:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationK. Węsierska, N. Moćko (red.), "Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2" (S. 161-186). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322622124-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2507-
dc.description.abstractThe paper gives the answers to four questions and attempts to provide boundaries for and a definition of auditory perception. The first question refers to the scope of auditory perception. The second is associated with the stages of child development. The third concerns the consequences of auditory perception impairments. The fourth directly indicates how to examine auditory perception among kindergarten children.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectPercepcja słuchowapl_PL
dc.subjectbadaniepl_PL
dc.subjectdiagnozapl_PL
dc.titlePercepcja słuchowa - przedmiot badań i narzędzia diagnozypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Polewczyk_Percepcja_sluchowa_przedmiot_badan.pdf531,2 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons