Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2510
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrzyżyk, Danuta-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:06:10Z-
dc.date.available2018-04-12T12:06:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationK. Węsierska, N. Moćko (red.), "Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2" (S. 213-228). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322622124-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2510-
dc.description.abstractThe paper is devoted to the problems encountered by students, especially these with developmental dyslexia, to create logical, coherent and cohesive sentences. The author discusses the most popular mistakes/errors made by children who suffer from developmental dyslexia and presents the most appropriate didactic approaches to be introduced by the teacher during lessons and extracurricular activities. The author describes chosen exercises and indicates how the teacher can adjust certain exercises to the needs and levels of development of his or her students and to fit their pre-existing study material.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdysleksja rozwojowapl_PL
dc.subjectRozwój umiejętności pisaniapl_PL
dc.subjectćwiczenia wspomagającepl_PL
dc.subjectkompetencje językowo‑komunikacyjnepl_PL
dc.titleRozwój umiejętności pisania uczniów z dysleksją rozwojową - ćwiczenia wspomagające kształcenie kompetencji językowo-komunikacyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krzyzyk_Rozwoj_umiejetnosci_pisania_uczniow_z_dysleksja.pdf434,85 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons