DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Zok-Smoła, Aleksandra | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-16T08:34:20Z | - |
dc.date.available | 2018-04-16T08:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska (red.), "Językowe, literackie i kulturowe ścieżki edukacji polonistycznej (tradycja i współczesność) : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Helenie Synowiec w czterdziestolecie pracy naukowej i dydaktycznej" (S. 323-334). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788380122680 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2620 | - |
dc.description.abstract | Celem niniejszego artykułu jest krótkie przedstawienie różnych
— mniej lub bardziej nowoczesnych — sposobów wprowadzania
wiedzy językowej w aktualnie obowiązujących podręcznikach do
kształcenia językowego na poziomie szkoły gimnazjalnej i porównanie
ich z publikacjami obowiązującymi kilkadziesiąt lat temu
w ostatnich klasach ośmioletniej szkoły podstawowej. Kluczowym
elementem przeglądu chciałabym uczynić obserwację występujących
w nich strategii wprowadzania wiedzy, które mogą przybierać
postać dedukcji lub indukcji. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | wiedza językowa | pl_PL |
dc.subject | podręczniki | pl_PL |
dc.title | O sposobach wprowadzania wiedzy językowej w podręcznikach szkolnych dawniej i dziś | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|