Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2838
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOgłoza, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-18T09:48:58Z-
dc.date.available2018-04-18T09:48:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s. 67-88pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2838-
dc.description.abstractIn the paper I tried to encourage to read the Janusz Szuber’s (a poet from Sanok) poetry book published in 2011. I proposed also some ways of reading the book in class in secondary school. I provided a detailed analysis of poems from four parts of the cycle “To Say. Anything” and interpreted them in various contexts. I described also the cover and explained the title. Based on analysis of poems I highlighted the most important themes and I evaluated the book. In the didactic part of the paper I justified the importance of reading poetry books in class and I proposed some tasks for secondary school students.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectJanusz Szuberpl_PL
dc.subjectPowiedzieć. Cokolwiekpl_PL
dc.title"Powiedzieć. Cokolwiek" Janusza Szubera - próba lektury i projekt dydaktycznypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ogloza_Powiedziec_Cokolwiek_Janusza_Szubera.pdf653,4 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons