Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2844
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrzyżyk, Danuta-
dc.date.accessioned2018-04-18T11:00:36Z-
dc.date.available2018-04-18T11:00:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s. 172-182pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2844-
dc.description.abstractThe author raises the issue of educational troubles, paying special attention to Polish language difficulties, children with the Asperger syndrome suffer from. She presents basic information on the disorder, putting an emphasis on discussing problems with communication and disorders in language development. She also indicates how a Polish teacher should work with the Asperger syndrome student.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk polski nauczaniepl_PL
dc.subjectzespół Aspergerapl_PL
dc.titleCo o zespole Aspergera powinni wiedzieć nauczyciele poloniścipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krzyzyk_Co_o_zespole_Aspergera_powinni_wiedziec_nauczyciele_polonisci.pdf467,2 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons