DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Krzyżyk, Danuta | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T11:00:36Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T11:00:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s. 172-182 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2844 | - |
dc.description.abstract | The author raises the issue of educational troubles, paying special attention to Polish language
difficulties, children with the Asperger syndrome suffer from. She presents basic information
on the disorder, putting an emphasis on discussing problems with communication and
disorders in language development. She also indicates how a Polish teacher should work with the
Asperger syndrome student. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | język polski nauczanie | pl_PL |
dc.subject | zespół Aspergera | pl_PL |
dc.title | Co o zespole Aspergera powinni wiedzieć nauczyciele poloniści | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|