Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/323
Tytuł: | Diaries, observations and FL teachers’ creativity |
Autor: | Wysocka, Maria |
Słowa kluczowe: | dziennik; obserwacja lekcji; nauczanie języka obcego; autoobserwacja |
Data wydania: | 2011 |
Źródło: | D. Gabryś-Barker (red.), "Action research in teacher development: an overview of research methodology" (s. 143-157). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie trójczłonowego modelu samodzielnej pracy nauczyciela języków obcych nad rozwijaniem jego twórczości. Model ten obejmuje odpowiednio przeznaczony dla studentów i praktykantów poziom obserwacji lekcji i rejestrację ich w formie dzienników. Prowadzenie obserwacji uczestniczących i wprowadzanie zmian do prowadzonego przez siebie procesu dydaktycznego — dla nauczycieli początkujących. Poziom autoobserwacji przeznaczony dla nauczycieli doświadczonych, chcących twórczo modyfikować własną działalność. Proponowany model ma za zadanie pomóc nauczycielom w pracy poprzez wskazanie obszarów, w których mogliby oni najlepiej funkcjonować i wypracowywać nowatorskie rozwiązania problemów, z jakimi spotykają się w codziennej pracy. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/323 |
ISBN: | 978-83-226-1965-0 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|