Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3267
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.contributor.authorHeba, Agnieszka-
dc.date.accessioned2018-04-29T18:03:58Z-
dc.date.available2018-04-29T18:03:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationInternational Journal of Research in E-learning, Vol. 2 (2016), s. 107-112pl_PL
dc.identifier.issn2451-2583-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3267-
dc.description.abstractThe subject matter and the priorities of the conference reflect the conceptual principles underlying the modernisation of education and the reform of the educational systems in European countries, as well as national development strategies for the 21st century. One of the European Union’s key educational objectives is the provision of equal opportunities for all with respect to an access to learning and knowledge, regardless of gender, financial and physical ability, and place of residence. Consequently, distance learning has now been granted a status of high priority. If introduced on a wide scale, distance learning and teaching may make a significant contribution towards the achievement of educational goals in member states.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectScientific Conferencepl_PL
dc.subjectCieszynpl_PL
dc.subjectUstrońpl_PL
dc.subjectDLCCpl_PL
dc.titleDLCC 2016 - report from a Scientific Conference in Cieszyn/Ustroń, Poland, 2016pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_D_L_C_C_2016_report_from_a_Scientific_Conference.pdf1,54 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons