Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3660
Tytuł: Slogan as a Corporate Mission Statement
Autor: Mamet, Piotr
Słowa kluczowe: język angielski studia; język angielski nauczanie; literatura angielska studia i nauczanie
Data wydania: 2013
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: D. Gabryś-Barker, J. Mydla (red.), "English studies at the University of Silesia: forty years on". (S. 97-105). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The article is good example of my close ties with the English Department. It was originally published in Studies in Honour of Janusz Arabski on the occasion of His 70th Birthday [Wysocka M. (ed.): On Language Structure, Acquisition and Teaching. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009, 154—162]. Professor Janusz Arabski, whom I started to know as a student in the period 1975—1979, is the supervisor of my Ph.D. thesis written at the English Department. The topic of the article is connected with my habilitation project. Its completion resulted in my employment in the Institute of English (2008—2012) together with the continuation of existing and making many new friendships with the staff members of all the English Department.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3660
ISBN: 9788322621745
9788380121898
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mamet_Slogan_as_a_Corporate_Mission_Statement.pdf299,61 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons