Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3667
Tytuł: Diaries, observations and FL teachers' creativity
Autor: Wysocka, Maria
Słowa kluczowe: język angielski studia; język angielski nauczanie; literatura angielska studia i nauczanie
Data wydania: 2013
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: D. Gabryś-Barker, J. Mydla (red.), "English studies at the University of Silesia: forty years on". (S. 157-172). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: This paper is the product of long studies on the specific character of FL teachers’ work. It comprises the latest achievements of language teaching methodology. The author considers it to be especially important since her intention is to combine such procedures as diary writing and lesson observations into one model that concentrates on FL teachers’ creativity. The first level of this model is designed for student teachers. Later, participant observations and self observations are expected to contribute to the development of FL teacher’s autonomy. Autonomous teachers will most probably produce autonomous learners.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3667
ISBN: 9788322621745
9788322621745
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wysocka_Diaries_observations_and_FL_teachers_creativity.pdf296,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons