http://hdl.handle.net/20.500.12128/3667
Tytuł: | Diaries, observations and FL teachers' creativity |
Autor: | Wysocka, Maria |
Słowa kluczowe: | język angielski studia; język angielski nauczanie; literatura angielska studia i nauczanie |
Data wydania: | 2013 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | D. Gabryś-Barker, J. Mydla (red.), "English studies at the University of Silesia: forty years on". (S. 157-172). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | This paper is the product of long studies on the specific character of FL teachers’ work. It comprises the latest achievements of language teaching methodology. The author considers it to be especially important since her intention is to combine such procedures as diary writing and lesson observations into one model that concentrates on FL teachers’ creativity. The first level of this model is designed for student teachers. Later, participant observations and self observations are expected to contribute to the development of FL teacher’s autonomy. Autonomous teachers will most probably produce autonomous learners. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3667 |
ISBN: | 9788322621745 9788322621745 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Wysocka_Diaries_observations_and_FL_teachers_creativity.pdf | 296,05 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons