Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Szukaj
Wyszukaj:
W całym RE-BUŚ
Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji / Faculty of Fine Arts and Educational Science
Artykuły (WSiNoE)
Książki/rozdziały (WSiNoE)
Materiały dydaktyczne (WSiNoE)
Materiały konferencyjne (WSiNoE)
Rozprawy doktorskie (WSiNoE)
dla
Obecne filtry:
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtry:
Użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Wyniki 11-20 z 21.
wstecz
1
2
3
dalej
Znalezione pozycje:
Data wydania
Tytuł
Autor
2017
Kształtowanie wyznaczników etniczności i redefinicja tożsamości w grupie etnicznej Wiślan z Ostojićeva (Banat, Serbia)
Marcol, Katarzyna
2020
Praktyki dokumentowania i wykorzystania dziedzictwa kulturowego Śląska Cieszyńskiego od początku XIX wieku do wybuchu II wojny światowej
Studnicki, Grzegorz
2020
Types of identity among people in their late adulthood, who reside in both Polish and Czech parts of Cieszyn Silesia
Jas, Katarzyna
2012
Erytrea - inne oblicze Afryki
Gałysz, Seweryn
;
Matusiak, Agnieszka
2015
Przestrzeń współbycia : "Tesinske niebo Cieszyńskie nebe" Tesinskeho divadla w Ceskem Tesine jako międzykulturowa narracja o wielokulturowości miasta/miast
Pindór, Mirosława
2014
Zagadnienia tożsamości wspólnoty w środowisku wielokulturowym postrzeganej z perspektywy społeczności ponadgimnazjalnych szkół pszczyńskich
Ruman, Natalia Maria
2020
Language as an element of identity: language of national minorities in the educational systems of Belarus, the Czech Republic, Poland, and Ukraine
Grabowska, Barbara
;
Kwadrans, Łukasz
2019
Poczucie tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie południowej części pogranicza polsko-czeskiego
Jas, Katarzyna
2021
The significance of research into the Roma ethnic identity : proposal for theories, methods, and research organization based on the own scientific experiences
Kwadrans, Łukasz
2020
Efektywność edukacji szkolnej - pięcioczynnikowy model wychowania jako układu termodynamicznego
Szczurek-Boruta, Alina
Przeglądaj wg
Autor
4
Szczurek-Boruta, Alina
3
Jas, Katarzyna
3
Rusek, Halina
2
Kwadrans, Łukasz
1
Gałysz, Seweryn
1
Grabowska, Barbara
1
Kołodziejczyk, Lech
1
Kyuchukov, Hristo
1
Marcol, Katarzyna
1
Matusiak, Agnieszka
.
dalej >
Słowa kluczowe
5
education
3
Cieszyn Silesia
3
intercultural education
3
multiculturalism
3
tożsamość
2
borderland
2
ethnicity
2
integration
2
interculturalism
2
learning
.
dalej >
Data wydania
6
2020 - 2021
15
2010 - 2019