Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Szukaj
Wyszukaj:
W całym RE-BUŚ
Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji / Faculty of Fine Arts and Educational Science
Książki/rozdziały (WSiNoE)
dla
Obecne filtry:
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtry:
Użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Wyniki 1-9 z 9.
wstecz
1
dalej
Znalezione pozycje:
Data wydania
Tytuł
Autor
2014
Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych"
Bełza, Magdalena
2015
Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)
Bełza, Magdalena
2014
Wprowadzenie
Bełza, Magdalena
2016
Grounded theory and its application in studies on disabled students' reality
Bełza, Magdalena
;
Janku, Katerina
2016
Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot "folkloru" szkolnego
Bełza, Magdalena
2016
Wprowadzenie
Gajdzica, Zenon
;
Bełza, Magdalena
2016
Wprowadzenie
Gajdzica, Zenon
;
Bełza, Magdalena
;
Prysak, Dorota
2016
Introduction
Gajdzica, Zenon
;
Bełza, Magdalena
;
Prysak, Dorota
2015
The intellectually disabled person as a patient
Bełza, Magdalena
;
Żabińska, Agnieszka
Przeglądaj wg
Autor
3
Gajdzica, Zenon
2
Prysak, Dorota
1
Janku, Katerina
1
Żabińska, Agnieszka
Słowa kluczowe
3
niepełnosprawność
2
pedagogika specjalna
1
approach to an intellectually dis...
1
edukacja inkluzyjna
1
edukacja osób niepełnosprawnych
1
edukacja włączająca
1
folklor
1
health care
1
Inny
1
integracja szkolna
.
dalej >
Data wydania
5
2016
2
2015
2
2014