Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/403
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStępień-Lampa, Natalia-
dc.date.accessioned2017-11-21T19:58:48Z-
dc.date.available2017-11-21T19:58:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationStudia Politicae Universitatis Silesiensis, T. 14 (2015), s. 122-134pl_PL
dc.identifier.issn1895‑3492-
dc.identifier.issn2353‑9747-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/403-
dc.description.abstractThe article characterizes the actions, the aim of which is the equalization of educational chances which have been taken up by the educational authorities after 1989. The author focuses mainly on the educational reform which took place in 1999. One of the crucial aims of this reform was the equalization of educational chances. The author claims that due to the lack of efficiency of the equalization mechanisms, one should consider the implementation of a comprehensive program of policy of equal educational chances. The policy is a part of social policy and it does not affect only children who are in the school system.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectEqualizationpl_PL
dc.subjectEducational Chancespl_PL
dc.subjectPolish Schoolpl_PL
dc.titleWyrównywanie szans edukacyjnych w warunkach polskiej szkoły po 1989 roku. O potrzebie polityki wyrównywania szans edukacyjnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stepien_Wyrownywanie_szans_edukacyjnych_w_warunkach_polskiej_szkoly.pdf571,24 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons