Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4088
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzybowska, Antonina-
dc.date.accessioned2018-05-29T10:32:19Z-
dc.date.available2018-05-29T10:32:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationTeksty z Ulicy. Zeszyt memetyczny, 2012, nr 14, s. 17-30pl_PL
dc.identifier.issn2081-397X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4088-
dc.description.abstractThe Last Supper by Leonardo da Vinci is one of the most recognizable paintings in the world. It is also one of the most proceeded cultural texts by Internet users - there are a variety of online variants. These Internet Memes draw from the wealth of mass culture but can also be a kind of advertising or art manifests. The author attempts to analyse this phenomenon by proposing the classification of collected works of art and asking what kind of elements cause extraordinary popularity of The Last Supper.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectOstatnia Wieczerzapl_PL
dc.subjectLeonardo da Vincipl_PL
dc.subjectmemypl_PL
dc.titleThe Last Supper właściwie. Ostatnia wieczerza w stu odsłonach. Próba analizy memetycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szybowska_The_Last_Supper_wlasciwie.pdf1,14 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons