Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWrona, Sylwia-
dc.date.accessioned2018-05-30T06:52:35Z-
dc.date.available2018-05-30T06:52:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationI. Fajfer-Kruczek (red.), "Osoba niepełnosprawna w środowisku lokalnym i instytucjonalnym" (S. 81-90). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.issn2391-9973-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4123-
dc.description.abstractThe aim of the study is to determine a space and process of support for parents of children with disabilities, as well as an indication of the neglected areas in the organization of early intervention in Poland. The characteristics of this space relates primarily to the place and role of people taking an active part in the process of support: parents and therapists and their relationship with a disabled child. Considerations revolve around descriptions of various models of assistance provided to families in the process of early intervention.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesProblemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych T. 20 (1/2015);-
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectearly interventionpl_PL
dc.subjectfamilypl_PL
dc.subjectdisabilitypl_PL
dc.subjectsupportpl_PL
dc.titleThe demand versus support received by parents of disabled children exemplified by local activities in integrated primary schoolpl_PL
dc.title.alternativePoczucie wsparcia otrzymywanego a oczekiwanego przez rodziców dzieci niepełnosprawnych na przykładzie działań lokalnych w szkole podstawowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wrona_The_ demand_versus_support_received_by_parents.pdf274,06 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons